Veelgestelde vragen

Wat is de status van mijn bestelling?
Nadat u uw bestelling hebt geplaatst, sturen we u een bevestigingsmail om de status van uw bestelling te volgen. Zodra uw bestelling is verzonden, sturen we u nog een e-mail met de link om uw bestelling te volgen. U kunt de status van uw bestelling ook volgen via het gedeelte 'bestelgeschiedenis' op uw accountpagina op de website.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
We kunnen alleen bestellingen wijzigen die nog niet zijn verwerkt voor verzending. Om wijzigingen aan te brengen in uw bestelling, neemt u contact op met de ondersteuning door uw verzoek in te dienen via het formulier 'contact opnemen' of de livechatbox.
Accepteert u retourzendingen?
RETOUREN EN UITWISSELINGEN
Ja, we accepteren retourzendingen op voorwaarde dat aan de volgende voorwaarden wordt voldaan: - Het artikel moet zijn verkocht in onze online winkel - Het artikel mag op geen enkele manier zijn gebruikt - Het artikel moet de originele verpakking hebben met alle labels enz. - Het retour- of omruilverzoek wordt binnen 14 dagen na levering gedaan. Om een ​​retourzending aan te vragen, neemt u contact op met de ondersteuning door uw verzoek in te dienen via het formulier 'contact opnemen' of via de chatbox. Een medewerker van onze supportafdeling zal zo snel mogelijk reageren.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Bestellingen kunnen en zullen niet worden geannuleerd na 72 uur! Tenzij het verkeerde artikel is besteld. Als u uw artikel niet meer wilt, stuur dan binnen 72 uur nadat de productie is gestart een e-mail en we kunnen uw betaling niet terugdraaien.
Wees u er dus van bewust
Hoe volg ik de voortgang van een bestelling?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail en een sms-bericht met details over de bestelling. U kunt de verzending volgen door op de link in de e-mail te klikken.
Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Als uw bestelling nog niet is verzonden, kunnen we op uw verzoek naar een ander adres leveren. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via het formulier 'Contact'.
Is het veilig om mijn creditcard/betaalpas op deze website te gebruiken?
We gebruiken betalingsverwerkingsservices van derden om alle creditcard/betaalpasbetalingstransacties te verwerken. Deze betalingsintermediairs zijn PCI-conform, wat het strengste niveau van certificeringsstandaard is dat ervoor zorgt dat alle kaarthoudergegevens veilig worden opgeslagen, verwerkt en verzonden met behulp van de industriestandaard encryptietechnologie.
Neem voor meer informatie contact op met onze supportmedewerkers.